If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Честно ли ..... не ,че не знам как, ама не ми се занимава. Да махам джанти, гуми, да помпам, трябва и втори човек, сам не става...
Може и сам, но джантите пак се свалят иначе е трудно. Взимаш едно маркуче от катетър мушкаш ключето с което ще работиш звезда или лула на пробката. Слагаш маркучето да събираш течността в нещо и развиваш пробката. Системата е направена да е винаги под налягане и течността почва да тече и въздуха с нея. Става бавно, но става. Само не забравяй да доливаш в казанчето да не глътне пак въздух.
Може и сам, но джантите пак се свалят иначе е трудно. Взимаш едно маркуче от катетър мушкаш ключето с което ще работиш звезда или лула на пробката. Слагаш маркучето да събираш течността в нещо и развиваш пробката. Системата е направена да е винаги под налягане и течността почва да тече и въздуха с нея. Става бавно, но става. Само не забравяй да доливаш в казанчето да не глътне пак въздух.
Само не разбирам това как става.Били разяснил ако обичаш.
Само не разбирам това как става.Били разяснил ако обичаш.
Действието на цялата система се основава на законите на хидростатиката, тоест при натиск върху течността налягането се предава към всички посоки еднакво. При натискане на педала се създава налягане 5-8 МРа, течността не се свива.
Главния спирачен цилиндър е конструиран така, че изключва влизане на въздух в системата, това се постига с един обратен клапан и с пружина с определена сила.
Така, че при отпускане на педала в системата остава налягане до 100 кРА.
Това осигурява при малки пробиви в системата да не постъпва въздух, а да изтича спирачна течност, която се набавя при спиране от резервоара.
Размерите на съдчето за спирачната течност също не са случайни, подбират се така, че да не навлиза въздух при наклони.
Постарах се да го обясня елементарно и без излишни подробности за да е по лесно разбиране
Действието на цялата система се основава на законите на хидростатиката, тоест при натиск върху течността налягането се предава към всички посоки еднакво. При натискане на педала се създава налягане 5-8 МРа, течността не се свива.
Главния спирачен цилиндър е конструиран така, че изключва влизане на въздух в системата, това се постига с един обратен клапан и с пружина с определена сила.
Така, че при отпускане на педала в системата остава налягане до 100 кРА.
Това осигурява при малки пробиви в системата да не постъпва въздух, а да изтича спирачна течност, която се набавя при спиране от резервоара.
Размерите на съдчето за спирачната течност също не са случайни, подбират се така, че да не навлиза въздух при наклони.
Постарах се да го обясня елементарно и без излишни подробности за да е по лесно разбиране
Итиресно ми беше как системата ще има ВИНАГИ налягане,когато отвориш пробката за обезвъздушаване и си сам и нямаш необходимия уред с който да направиш налягане в системата.
Този метод / обезвъздушаване на самотек/ бих казал е рисков ,особено когато става въпрос за спирачки .Защото вероятноста да остане системата с въздушна възглавница и голяма.
Благодаря за елементарното обяснение.Хубаво е че четеш техн.литература ,но трябва и да се поизцапаш малко за да разбереш че не винаги написаното на хартия отговаря на практика.
Итиресно ми беше как системата ще има ВИНАГИ налягане,когато отвориш пробката за обезвъздушаване и си сам и нямаш необходимия уред с който да направиш налягане в системата.
Този метод / обезвъздушаване на самотек/ бих казал е рисков ,особено когато става въпрос за спирачки .Защото вероятноста да остане системата с въздушна възглавница и голяма.
Благодаря за елементарното обяснение.Хубаво е че четеш техн.литература ,но трябва и да се поизцапаш малко за да разбереш че не винаги написаното на хартия отговаря на практика.
Този метод е да си прибереш колата за да не караш съвсем без спирачки. Литературата съм я учил. За разлика от вас не се образовам от интернет.
Вие с това цапане в Пловдив сигурно доста мърляви ходите. Прочети ми темите по технически въпроси и тогава ми говори пак.
Този метод е да си прибереш колата за да не караш съвсем без спирачки. Литературата съм я учил. За разлика от вас не се образовам от интернет.
Вие с това цапане в Пловдив сигурно доста мърляви ходите. Прочети ми темите по технически въпроси и тогава ми говори пак.
Как ходим в Пловдив може сам да се убедиш,като ни посетиш.А иначе ще се възползвам от съвета на Марк Твен в подписа ти,и спирам да споря с ТЕБ .
Добре де... Като нее натиснат педала (спирачката) буталцата на помпата са си в краино положение нали?! При това положение от казанчето спирачната течност безпрепятствано минава през помпата и отива към всеки апарат спирачен (ето защо ако се среже маркуч си изтича от там каквото е имало в казана или ако се отвие пробка също) След като се натисне педала се "прекъсва" връзката към казанчето а течноста която се намира в помпата се изтласква под налягане към спирачните апарати! Като се отпусне педала и буталцата на помпата отидат пак в краино положение се "отваря" пак път към казанчето, където да се върне и течноста от апаратите... Незнам но Вие много сложно го изкарвате че е всичко това а то не е
В крайна сметка, прецених че, ако махна задна дясна гума и отвия пробкат, оставя течността да потече сама ( след някоя и друга минута ), на финала ще се обезвъздуши системата. Поправете ме, ако не съм прав
В крайна сметка, прецених че, ако махна задна дясна гума и отвия пробкат, оставя течността да потече сама ( след някоя и друга минута ), на финала ще се обезвъздуши системата. Поправете ме, ако не съм прав
А ако има въздух в задно ляво!? От къде ще излезне тои!
Лично аз преди да правя каквото и да било бих огледал много внимателно от къде е изтекла старата течност!
А ако има въздух в задно ляво!? От къде ще излезне тои!
Лично аз преди да правя каквото и да било бих огледал много внимателно от къде е изтекла старата течност!
Колата не е карана 3 години Близо. Стои си пред нас и от време на време се пали. Още преди да спра да я карам, от време на време ми присветкваше удивителната за спирачна течност. Предполагам, че от някъде сълзи, но не намирам откъде. Преди няколко дни ( като пуснах темата ) сипах чисто нова спирачна течност и, до момента никъде не е дало признак, че тече. Огледах за течове на всякъде
Comment